2024-04-09 11:08Pressemeddelelse

Lastbilkonkurrence sammen med FL-Buur Design på Klaravik – 90.000 kroner i puljen

Alle, der auktionerer en lastbil på Klaravik frem til den 8. maj, deltager i konkurrencen om et gavekort på 90.000 DKK fra udstyrsproducenten FL-Buur Design. Alle, der auktionerer en lastbil på Klaravik frem til den 8. maj, deltager i konkurrencen om et gavekort på 90.000 DKK fra udstyrsproducenten FL-Buur Design.

Antallet af lastbiler på klaravik.dk stiger konstant. Og nu er der en ny mulighed for alle, der sætter deres lastbil på auktion på Klaravik. I samarbejde med udstyrsproducenten FL-Buur Design kan sælgende kunder nu vinde 90 000 kr i en lastbil-makeover-konkurrence.

At få muligheden for at opgradere og "pimpe" sin lastbil er noget, som mange vognmænd og chauffører efterspørger. Og nu er der en mulighed for alle dem, der tørster efter fornyelse. Alle, der auktionerer en lastbil på Klaravik frem til den 8. maj, deltager i konkurrencen om et gavekort på 90.000 DKK fra udstyrsproducenten FL-Buur Design (hvoraf de 60.000 kroner er øremærket til polstring).

Max Hunt spreder budskabet om konkurrencen

Under konkurrencen spreder Max Hunt (Hauke Bruhn) budskabet. Når vinderens lastbil er færdig og designet hos FL Buur-Design, vil han fremvise det endelige resultat på sine sociale medier.
Jeg elsker lastbiler og især, når man kan finde gamle skønheder til den rigtige pris. Derfor synes jeg faktisk, at det er super hyggeligt at gå ind på Klaravik og følge auktionerne,  fordi man ikke kun får en god indikation af, hvad den faktuelle markedspris på en given lastbil er, men man kan faktisk også ende med at skyde papegøjen, fordi de andre måske ikke er klar over, hvad et specifikt køretøj er værd, siger Hauke Bruhn.

Understreger Klaraviks arbejde for genbrug

For Klaravik er konkurrencen også en måde at udvide sin indsats for at forlænge brugte lastbilers livscyklus.
–  Hele vores service er baseret på at genbruge det, man har – og passe på det, man allerede har, i stedet for altid at købe nyt. Her kombinerer vi de to aspekter, hvor kunden både sælger sin brugte lastbil og får mulighed for at renovere en anden, siger Esben Hyllestad, Direktør.

Om Klaravik

Klaravik er markedspladsen for maskiner, værktøj og køretøjer. Vi giver virksomheder og private mulighed for at købe brugte maskiner, værktøj og køretøjer nemt, sikkert og til den rigtige pris. Vores mål er at levere vindere på alle niveauer. For vores sælgende kunder arbejder vi tæt sammen med lokal forankring for en ansvarlig forretning. For vores købere er vi markedspladsen, der aldrig stopper, altid med nye relevante auktioner. Og for samfundet er vores bæredygtige genbrug med til at gøre miljøet lidt gladere. Win-win-win, ganske enkelt. Klaravik Sverige & Danmark har omkring 200 ansatte, 400.000 registrerede bydere og tusindvis af nye genstande sættes på auktion hver uge. I 2023 var Klaraviks auktionsomsætning i Norden på 342 millioner euro.

Pernille Aabo
Marketing Coordinator